Things we said today

from me to you.

Previous Entry Share Next Entry
NOOOOOOOOO
retro glam
yhbt
I AM SO ANGRY AT MY BOOK RIGHT NOW, I CAN'T EVEN SPEAK OF IT. I don't know if I can finish reading this. DARN YOU, GEORGE R. R. MARTIN. YOU'RE WORSE THAN JOSS WHEDON.

Damn, this is turning into War and Peace... and Prince Andrei just died. :'(*










*Note: after that happened, I never got around to finishing War and Peace. If I don't love any of the characters, I have no interest in a book, and if you throw my emotions though a meat grinder by killing off all the people I love, I do not want to finish your stupid book. You made me love them, don't turn around and kill them all! This is fiction, not the real world! In fiction, the people you love should WIN, NOT DIE. ARRGH, I'M STILL MAD. JEYNE BETTER BE PREGNANT AND SHE BETTER BE SAFE, THAT'S ALL I'M SAYING. At least Ned and Catelyn are together now :'(. WHY ROB D': HE WAS SUCH A GOOD KING IN THE NORTH. No wonder you never bothered to tell the story from Rob's perspective, damn...

CERSEI AND TYWIN AND JOFFREY BETTER BE DEAD BEFORE THIS SERIES IS OVER, THAT'S ALL I'M SAYING. AND DON'T YOU MESS WITH JON SNOW, MARTIN!! Jamie can live, I like him.

BLARG.
Tags:

  • 1
...I have no clue what you are talking about BUT LOOK AT MY SWEET ICON. I got bored and screencapped the first six episodes and made like forty bob icons.

oh it's beautiful! :") sigh. OOOOO I WANNA SEEEE THEM!

haha, no worries! I didn't think anyone would, I just had to GET IT ALL OUT, you know?

Yeah, I only have like... four up in my account, because I refuse to get a paid account and the ads screw up my layout, so not I'm stuck with babe/roe spiers and blithe's edelweiss. Maybe when I get done with the other four I'll post them in my lj. They're not fancy cause my photoshop skillz are pretty mediocre, but some of them turned out nice.

I know how tht goes. My lj is basically filled with me bitching about stupid shit. though me getting it my freshmen year of hs may have something to do with it.

oh your speirs one!!! be still my heart. yeeeah, I deal with the ads, because I NEED ALL 14 ICONS. NEED THEM. haha :) but your layout is lovely!! I understand wanting it pristine.

oooh, bb, I never thought to mention it, but years ago I made some BoB icons, some of them are good. They're all at my icon journal: http://ilia-valerius.livejournal.com/ ...steal anything you want :) or not, I'm cool.

I love when I tell people that i think spiers is attractive and their response is basically 'WHAT. HE'S THE DAD FROM GOSSIP GIRL, HOW YOU YOU FIND HIM ATTRACTIVE!?' and then they watch and get it.

I have so many bob icons I don't need anymore, but some of those are really lovely bb. And I totally need to make a shifty icon from Carentan when he give lipton the thumbs up to show he's not dead.

ARE THEY BLIND. But yeah, Spiers is his most hottest role, so I can understand. :D siiigh, that man.

thanks, bb! ooooooohhh, that sounds amazing. I love Shifty!! :') his ending story makes me saaad.

OH BB, I FORGOT TO TELL YOU. The other night, I was watching this BBC miniseries thing that I'd wanted to for a while, The Forsyte Saga. Have you seen it? Well, Damien Lewis plays this COLD HEARTED guy, and I was CREEPED, and now it's hard to see my sweet Winters when I see him :(. although, did you see the Shakespeare Re:Told he was in? it is ADORABLE. :)

They are blind. so are the people that do know who Spiers is and don't find him attractive. HOW DO THEY NOT GET THAT SPIERS BEING ALL ~INTENSE~ IS ATTRACTIVE GODDAMN.

DAMIEN LEWIS IS FLAWLESS HANDSOME SWEET GENTLEMANLY ETC AND I REFUSE TO SEE HIM AS ANYTHING BUT. I'm going to pretend you didn't say that.

OH MY GOD THOSE PEOPLE EXIST?? I mean, I can understand them getting distracted by Winters, and Nix, and Babe, and Welsh, and Webster, and Leibgott, and... you get the picture. BUT SPIERS IS THE HOTTEST IMHO, AND I DO NOT GET HOW IF YOU ARE A WOMAN, YOU CANNOT SEE THAT. DAYUM.


I KNOW! D: IT'S WHY I DON'T THINK I'M GONNA WATCH ANYMORE OF THIS MINISERIES THING. EVEN IF IT DOES HAVE IOAN GRUFFUDD BEING HOT AS HALE IN IT.

but, but, bb, do you have netflix? HAVE YOU SEEN THIS</s>? IT'S TOOOOO CUTE.

  • 1
?

Log in